הכלי השיווקי המרכזי של כל חברה הוא האתר. הוא נדרש גם לעסקים שפועלים אונליין וגם לכאלה שחוץ לרשת. לכן פיתוח אתרים נעשה מורכב יותר והדרישות עולות.
ראשית, האתר חייב להציג בבירור את כל המידע הדרוש על החברה והמוצר: תיאור תכונות, ייחוד, מחיר, שיטת קבלת המוצר, תשלום ומשלוח. בפיתוח אתר עסקי נדרש גם מנגנון ייעוץ למבקרים – רצוי אוטומטי ולא ידני.
אתר עסקי מודרני צריך גם לקבל הזמנות ותשלום. לשם כך יש לאפשר חיבור למערכת החשבונאות ולמקסם אוטומציה. אתר מכירתי טוב יכול לבדוק זמינות במלאי ולהזמין אוטומטית מספקים את מה שחסר.
בפיתוח אתר יש לתכנן גם איסוף מידע על לקוחות וסטטיסטיקות. אתר מודרני יודע לעשות זאת אוטומטית, מה שמקל מאוד על השיווק. תקבלו נתוני מכירות, כמויות ומידע על המבקרים והקונים.
אינטראקטיביות קריטית: קשר רציף עם לקוחות פוטנציאליים. לכן כדאי לכלול פורומים וחדשות, כדי לספק למשתמשים רשומים מידע עדכני על פעילות החברה ושינויים.



